joi, 3 septembrie 2009

Trist dar adevărat!Momente...

Se pare că a venit şi mult “aşteptata” toamnă să ne inunde cu plictis şi melancolie,să ne trezească din visul verii,să ne readucă peisajul ei specific ingrozitor de trist.Adevarată mai este fraza”ce-i frumos durează mult prea puţin”şi ete aşa s-a întâmplat şi cu vara asta care aşaaa de repede a trecut,dar va rămâne cu adevărat o vară memorială,cea din anul 2009,unde am realizat că sunt persoane care ţin cu adevărat la mine,mi-am dat seama de acest lucru în momentul când lacrimile mele au stârnit şi lacrimile lor la propriu nu la figurat,o vară în care am văzut o altă faţă a iubirii,o faţă mai blândă,cât de cât mai sinceră...şi una mai“hot”de cât obişnuia sa fie pot spune;a fost o vară în care am călătorit aşa cum oboşnuiesc să fac vara,dar de data asta a fost puţin diferit pt că una dintre excursiile pe care le-am făcut mi-a adus aminte că există şi Dumnezeu(pe care îl uitasemn de ceva vreme).A fost o vară in care am simţit pe pielea mea cât de mult te poţi plictisi cand ai mult iubita varicela care te ţine închis în casă de obicei în timpul şcolii,dar din păcate la mine nu a fost aşa ci mi-a răpit din vacanţă!!!În cateva cuvinte vara asta a fost un vis din care ticăloasa de toamna m-a trezit,dar deee trebuia sa vină si ea odată şi-odată.O sa postez şi câteva poze facute de mine anul trecut cu peisajele pline de plictis ale toamnei.



Un comentariu:

  1. Daa...
    A venit si toamna, ce sa`i faci? :P
    Da`asta e... O sa fie o toamna unica, pentru ca suntem a12a si nici n`o sa simtitm plictisul toamnei.



    :>

    RăspundețiȘtergere

About

Thanks for visiting and I hope you keep coming back