marți, 22 septembrie 2009

Inorogul de "aur"... Leapsa


Hey se pare ca e a 2-a oara cand imi iau leapsa pe saptamana asta 8-| de la Addicted2life ...e un joculetz inventat de Screluu...foarte funny introducerea :D

Leapsa incepe asa:
Esti pierdut/a intr-o padure dupa un gratar sanatos cu cortul pe munte impreuna cu prietenii. Trezit/a din betie incepi sa-ti cauti locul. Bineinteles negasindu-ti-l, incepi sa te aventurezi prin padure si putin mahmur/a, te distrezi de unul singur. Deodata, obosit/a si transpirat/a de atata drum si ametit/a de la bautura de noaptea trecuta te asezi pe un trunchi de copac la pamant si rupi din creanga care atarna in partea dreapta niste frunze si tragi un inorog de coada. Si pentru ca l-ai tras de coada si l-ai lasat fara 2-3 smocuri de par te iei la tranta cu el. :>. Va calariti voi p'acolo ( in termen de cal :D ) si deodata... hodoronc tronc inorogul se ofera sa-ti indeplineasca 3 dorinte ca nu cumva sa ramana si fara cornul din frunte. Care sunt cele 3 dorinte pe care vrei sa ti le indeplineasca?
Eu, as vrea:
1.Sa nu mai invat anul asta de dimineatza !
2.Sa mananc cat vreau si cand vreau si sa nu ma ingras nici un gram
3.Mi-as dori sa dea cineva super smart bacul in locul meu ca sa nu mai fiu atat de stresata :D sau stresantaa :))

Dau leapsa mai departe Alexandrei Dogaru....eh nah ca te-am prins si eu in sfarsit :>

5 comentarii:

  1. Fata:-?
    te cred ca esti stresata, dar recalcitranta nu cred ca poti fi:-??
    cu ce sens ai folosit cuvantul?
    el de fapt inseamna:
    RECALCITRÁN//T ~tă (~ți, ~te) Care se opune cu îndărătnicie; care nu se lasă convins; încăpățânat; îndărătnic; refractar.

    :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. da bah...m-am uitat si eu in dex :)) noroc cu tn...foloseam cu alt sens cuvantul [-(

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi fost o lume mai linistita pentru toti [:))][glumesc]...chiar daca uneori esti inteleasa gresit de unele persoane ...adica de mn [:))] e bn sa ramai la fel [:>]

    RăspundețiȘtergere
  4. :D
    Of, asa e.
    E bine sa ramai intelept in fatza vorbelor oamenilor. :)

    Si poate`ar fi fost mai bine fara mine, insa nu cred asta. Nu ma lasa modestia! :))

    RăspundețiȘtergere

About

Thanks for visiting and I hope you keep coming back