sâmbătă, 19 septembrie 2009

Daca... Leapsa

haaa! mi-am luat leapsa de la Alexa Dogaru ... (am pus si o imagine daca tot ne jucam,incercam sa facem o poza in stil rap :))ne maimutzaream si noi 8-)


1.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?
Sa mananc o ciocolata cu multe alune si caramel :D

2.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
Probabil pe nimeni!!!

3.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune ?
“Multumesc persoaneleor din jurul meu pentru ca datorita lor sunt cum sunt acum ;)!!!”

3.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
Imi iubesc (viata asa cum e ea)!

4.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
As rade pentru a-mi lua la revedere de la „ras”! :D

5.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
...nu am idee,cred ca de bucurie pt ca n-o sa mai plang niciodata

6.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?
ăăă un nestea de piersici…

7.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?
Daaa tot spre maree =p~

8.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
As desena o fatza de clown posedat ,imi place cum ii desenez :))

9.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
Probabil cuvinte fara rost lipsite de logica...
10.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?cred ca Maitreyi,singura carte la care am plans :)
11.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?
As furaaa probabil „cateva” baxuri de batoane snickers :))

12.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
Hmmm sa cer scuze, ar fi prea multe persoane fata de care am gresit n-as putea sa aleg una,deci nu mi-as mai cere scuze :D

13.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
Haaa pai cred ca as rani una.defapt unul :)) nu dau nume :-$
14.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?
Sa iubesc si sa fiu iubita cu adevarat :D
15.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
As da niste batoane snickers pe care le-am furat mai sus...cred ca asta ar fi ce as avea mai bun:D:))))))


Interesante intrebarile,o nebunie de intrebari:))! Dau leapsa mai departe lui Addicted2life si oricarui mai doreste! Have fun!

2 comentarii:

  1. Misto raspunsuri.
    Da`Creatza face ce face si tot la dulciuri se gandeste :))

    Mai tii minte ca intr`a 9-a gandeai banii in caramele?
    :))


    Ce vremuri!
    8->

    RăspundețiȘtergere

About

Thanks for visiting and I hope you keep coming back