sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Omul... făcut din greşeală pentru a greşi!


                Mă întreb dacă tot ce faci astăzi cu un efort destul de mare, mâine îţi va mai folosi la ceva acest lucru?... sau dacă până de curând ti se păruse că iubeşti cu toată fiinţa ta , mâine îţi poţi da seama că de fapt sentimentul de ieri a dispărut fără urmă sau poate te-ai înselat şi “el“ n-a existat niciodată.Un prieten care până acum puţin timp făcea tot ce putea pentru a te ajuta , acum parcă a uitat şi nu-i mai pasă de vechea voastră prietenie … Întrebarea este : 


“De ce ne pierdem câteodată interesul pentru un lucru?”

 …care până ieri nu dădea semn că te-ar fi deranjat... poate din contră, fără de care nu puteai rezista , din pricina cărui lucru au loc aceste schimbări imprevizibile în faţa cărora nu suntem capapbil să schimbăm ceva. Aici un lucru este sigur dacă în suflet se petrece o schimbare nici un “fard” nu poate acoperi sau disimula o linişte inexistentă a sufletului…De ce doar de puţine ori poţi fi sigur de ceva pe lumea asta? De ce fiinţa umană este atat de inconsecventă din punct de vedere afectiv printre multe altele? ...Ciudat! e prima data cand SIMT ca nu-mi va fi dor...

Un comentariu:

  1. Asta ma intreb si eu de multe ori...e interesant subiectul,dar asa sunt oamenii,schimbatori si de multe ori nepasatori.Poti fi foarte usor uitat sau inlocuit desi esti tentat sa crezi ca ar fi imposibil.Cat despre pierderea interesului pentru anumite lucruri,e probabil din firea noastra,am suferi mai mult daca ne-am lega prea mult de ceva si nu am mai putea renunta atunci cand vedem ca nu mai merita.

    RăspundețiȘtergere

About

Thanks for visiting and I hope you keep coming back