duminică, 23 august 2009

Neutră! CREATIE PROPRIE


Hmmm...definiţia bărbatului... n-am nevoie de prea multe cuvinte pentru a-l defini,o pot face chiar printr-unul singur , "bărbat" echivalent cu renumitul şi mult adoratul cuvânt "sex".De aici creându-se o multitudine de întrebări printre care şi o mare dilemă : bărbaţii cunosc ce este iubirea?Am văzut undeva scris faptul că "dragostea" ar fi un mod mai stilat de a denumi "sexul".Mi-a luat ceva timp să analizez această afirmaţie şi m-am întrebat dacă nu cumva este adevărat...aşa să fie oare?Categorc NU!!! O femeie înţelege acest lucru fără să mai aduc argumente răspunsului meu hotărât,poate chiar şi puţini dintre bărbaţi...N-aş vrea sa las impresia că fac vreo discriminare sau ca aş judeca băieţii,clar nu e vina lor pentru că s-au nascut fără inimă...Corect ar fi să închei prin a defini şi "femeia" dar n-o s-o fac pentru ca multe sunt sub nivelul aşteptărilor mele,dar pot spune cum ar trebuii să fie suavă,înţeleaptă,iubitoare...să fie om.Priveste in jur!Uităm sa trăim!Uităm sa fim sinceri!Uităm să fim oameni!Îţi place ce vezi? Trezeşte-te şi miroase aerul imbâcsit! ( o scurta creatie ) :D

5 comentarii:

  1. Creatzo...
    Nu prea cred ca ai dreptate. Si stii dc?
    Pentru ca eu cred ca si barbatii/baietii au inima. Asta pentru ca ei `exista`. Daca ti s`a intamplat sa vezi numai baieti care vor sex... asta e partea a 2-a,dar eu cred ca sunt si baieti care stiu sa iubeasca sincer, sa stie sa faca fericita o femeie nu doar avand cardul plin cu bani.
    In legatura cu femeile...Stiu ca majoritatea astazi sunt `false`,prin asta intelegand si fizic si moral. Exista si barbati si femei care stiu sa iubeasca in adevarul sens. Ceea ce cred eu este ca ne lasam influentati de media. Mass-media.


    :-?
    Atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai poate ai dreptate...ma rog asta poate fi luata si ca o mica scriere nu neaparat luata ca fiind gandurile mele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. atunci scrie la final ca e `o mica scriere` :P

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh...esti cam dura.Sper ca nu e o parere in general ci doar de moment.Padurea are uscaturile ei...fie ca e de femei sau de barbati.Nu sunt doar barbati javre si femei divine.Sunt si barbati ok si femei jivine.Repet, sper ca nu e in general.Ca daca era,nu mai canta Bitman "Si baietii plang cateodata""NU-I ASA?"

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi poate aşa e...dar băieţii sunt uneori atât de insensibili 8-| ...bună asta "Si baietii plang cateodata""NU-I ASA?" :)

    RăspundețiȘtergere

About

Thanks for visiting and I hope you keep coming back